...(a sigurno da to želite) nemojte nikada zaboraviti da je radio linearni medij, što znači da se događa u realnom vremenu. Radijski oglas slušatelji ne mogu premotati na početak i poslušati ponovno, zato temi oglasa mora biti primjerena i njegova karakteristika. U oglas nikako ne smijete stavljati previše informacija - broj telefona, ime, web stranicu i sl. To je grijeh nad grijehovima u radijskom oglašavanju i idealan način bacanja novaca kroz prozor.
A da bolje objasnim na što mislim, napravite ovaj test:
Sigurno imate pri ruci nekoliko olovaka, zar ne? Uzmite ih u ruku, barem 10 (da, također možete posuditi neke s koleginog stola).
Jeste? U redu.
Zatim, zamolite kolegu da se makne nekih 3 metra od vas i okrene prema vama.
Da, to je sjajno!
I sada na 1 - 2 - 3 bacite svih 10 olovaka prema njemu!
Svuuuuš!
Koliko olovaka je kolega uhvatio? Jednu? Dvije? Ili možda svih 10? Ne, naravno da nije svih 10. Tako se ponašaju informacije u vašim radio reklamama. Ljudi ne sjede cijeli dan uz radio i čekaju svoj (VAŠ) oglas s olovkom u ruci. Razmislite - kad ste zadnji put vozili na autocesti s olovkom u ruci, da bi mogli zapisati telefon iz radio reklamama? Da, i ja tako mislim. Vaša publika isto. Nemojte dozvoliti da ignoriraju vaš oglas, samo zato što mislite da u 20 sekundi morate reći sve. Udahnite duboko - nema panike. Slušatelji čekaju na vas ... ne brbljajte, ne žurite, ne vičite ... šapćite im na uho... i uvijek će vas slušati kada im jasno kažete kako vaš proizvod ili usluga može uljepšati njihove živote. A kad to čuju, vjerujte, sami će pronaći sve ostale informacije - broj telefona, ime, web..
napisala:
mag. Lenja F. Papp, najstrastvenija obožavateljica radija u Sloveniji i direktorica Radijske akademije RADIO MAMA