Spikeri

Kreiranje radio reklame je kao žongliranje

napisala: mag. Lenja F. Papp
Želite da slušatelji vaš oglas na radiju samo slušaju, ili da ga ČUJU...


...(a sigurno da to želite) nemojte nikada zaboraviti da je radio linearni medij, što znači da se događa u realnom vremenu. Radijski oglas slušatelji ne mogu premotati na početak i poslušati ponovno, zato temi oglasa mora biti primjerena i njegova karakteristika. U oglas nikako ne smijete stavljati previše informacija - broj telefona, ime, web stranicu i sl. To je grijeh nad grijehovima u radijskom oglašavanju i idealan način bacanja novaca kroz prozor.


A da bolje objasnim na što mislim, napravite ovaj test:

Sigurno imate pri ruci nekoliko olovaka, zar ne? Uzmite ih u ruku, barem 10 (da, također možete posuditi neke s koleginog stola).
Jeste? U redu.
Zatim, zamolite kolegu da se makne nekih 3 metra od vas i okrene prema vama.
Da, to je sjajno!
I sada na 1 - 2 - 3 bacite svih 10 olovaka prema njemu!
Svuuuuš!


Koliko olovaka je kolega uhvatio? Jednu? Dvije? Ili možda svih 10? Ne, naravno da nije svih 10. Tako se ponašaju informacije u vašim radio reklamama. Ljudi ne sjede cijeli dan uz radio i čekaju svoj (VAŠ) oglas s olovkom u ruci. Razmislite - kad ste zadnji put vozili na autocesti s olovkom u ruci, da bi mogli zapisati telefon iz radio reklamama? Da, i ja tako mislim. Vaša publika isto. Nemojte dozvoliti da ignoriraju vaš oglas, samo zato što mislite da u 20 sekundi morate reći sve. Udahnite duboko - nema panike. Slušatelji čekaju na vas ... ne brbljajte, ne žurite, ne vičite ... šapćite im na uho... i uvijek će vas slušati kada im jasno kažete kako vaš proizvod ili usluga može uljepšati njihove živote. A kad to čuju, vjerujte, sami će pronaći sve ostale informacije - broj telefona, ime, web..


napisala:
mag. Lenja F. Papp, najstrastvenija obožavateljica radija u Sloveniji i direktorica Radijske akademije RADIO MAMA